O KURSIE


Zapraszamy do udziału w kursie dla użytkowników EZD RP – nowego systemu do elektronicznego zarządzania informacją i dokumentacją.

Treści oraz interaktywne ćwiczenia i testy w kursie zostały przygotowane z myślą o osobach rozpoczynających pracę z systemem kancelaryjno-archiwalnym wdrażanym w jednostkach rządowych i samorządowych na zlecenie Ministra Cyfryzacji.

ZAKRES KURSU


Podczas kursu wprowadzającego:

- dowiesz się, do czego służy EZD RP,
- poznasz kluczowe przepisy dotyczące elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- zobaczysz, jak wygląda interfejs systemu i poznasz jego podstawowe funkcje.

To najlepszy sposób na uporządkowanie wiedzy i szybkie rozpoczęcie pracy z EZD RP.

WIĘCEJ INFORMACJI


EZD RP to nowoczesny i bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla podmiotów publicznych. Aby efektywnie korzystać z jego możliwości oraz sprawnie zarządzać aktami i informacją, niezbędna jest znajomość podstawowych pojęć oraz możliwości poszczególnych modułów systemu.

Wiedzę tę można zdobyć biorąc udział w kursach e-learningowych oraz uczestnicząc w szkoleniach praktycznych prowadzonych przez ekspertów NASK (Operatora EZD).

Niezależnie od tego, czy dany podmiot publiczny zdecyduje się na samodzielne wdrożenie EZD RP, czy skorzysta ze wsparcia zewnętrznego, kluczową rolę we wszystkich procesach będzie pełnił człowiek. To od jego umiejętności i wiedzy zależy, czy oferowane przez system funkcje usprawnią codzienną pracę.

Więcej informacji znajdziesz w Portalu EZD RP oraz w Podręczniku użytkownika EZD RP.