O KURSIE

Zapraszamy do udziału w kursie dla użytkowników EZD RP – bezpłatnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją. Interaktywne ćwiczenia i testy zostały przygotowane z myślą o osobach rozpoczynających pracę z nowoczesnym systemem dla administracji publicznej.

Podczas kursu dotyczącego pracy z pismem:

- poznasz moduł Biurko i dowiesz się, jak dodać pismo w systemie,

- nauczysz się wystawiać zadania,

- dowiesz się, jak ważną rolę odgrywają metadane i zobaczysz, jak je uzupełniać.

To najlepszy, ogólnodostępny sposób na uporządkowanie wiedzy i szybkie rozpoczęcie pracy z EZD RP.

WIĘCEJ INFORMACJI

EZD RP to bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla podmiotów publicznych. Aby efektywnie korzystać z jego możliwości EZD RP oraz sprawnie zarządzać aktami i informacją, niezbędna jest znajomość podstawowych pojęć oraz funkcji poszczególnych modułów systemu. Wiedzę tę można zdobyć poprzez udział w kursach e-learningowych oraz uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów NASK-PIB (Operatora EZD).

Niezależnie od tego, czy dana jednostka lub podmiot publiczny zdecydują się na samodzielne wdrożenie EZD RP, czy skorzystają ze wsparcia zewnętrznego, kluczową rolę we wszystkich procesach będzie pełnił człowiek. To od jego umiejętności i wiedzy zależy sukces wdrożenia i efektywne korzystanie z systemu.


Więcej informacji znajdziesz w Portalu EZD RP oraz w Podręczniku użytkownika EZD RP.