O KURSIE

Zapraszamy do udziału w kursie dla użytkowników EZD RP – bezpłatnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją. Interaktywne ćwiczenia i testy zostały przygotowane z myślą o osobach rozpoczynających pracę z nowoczesnym systemem dla administracji publicznej.

Podczas kursu dotyczącego instalacji systemu dowiesz się:
  • jakie minimalne parametry powinna spełniać jedna instancja,
  • jak zainstalować NFS oraz bazę danych,
  • w jaki sposób przeprowadzić proces instalacji Dockera, Ranchera oraz systemu RKE2.

To najlepszy, ogólnodostępny sposób na uporządkowanie wiedzy i szybkie rozpoczęcie pracy z EZD RP.

WIĘCEJ INFORMACJI

EZD RP to bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla podmiotów publicznych. Aby efektywnie korzystać z jego możliwości EZD RP oraz sprawnie zarządzać aktami i informacją, niezbędna jest znajomość podstawowych pojęć oraz funkcji poszczególnych modułów systemu. Wiedzę tę można zdobyć poprzez udział w kursach e-learningowych oraz uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów NASK-PIB (Operatora EZD).

Niezależnie od tego, czy dana jednostka lub podmiot publiczny zdecydują się na samodzielne wdrożenie EZD RP, czy skorzystają ze wsparcia zewnętrznego, kluczową rolę we wszystkich procesach będzie pełnił człowiek. To od jego umiejętności i wiedzy zależy sukces wdrożenia i efektywne korzystanie z systemu.

Więcej informacji znajdziesz w Portalu EZD RP oraz w Podręczniku użytkownika EZD RP.