O KURSIE


Zapraszamy do udziału w kursie dla użytkowników EZD RP – nowego systemu do elektronicznego zarządzania informacją i dokumentacją.

Treści oraz interaktywne ćwiczenia i testy w kursie zostały przygotowane z myślą o osobach rozpoczynających pracę z systemem kancelaryjno-archiwalnym wdrażanym w jednostkach rządowych i samorządowych na zlecenie Ministra Cyfryzacji.

ZAKRES KURSU


Podczas kursu dotyczącego zarządzania bazą kontaktów:

- nauczysz się, jak tworzyć listy seryjne i zarządzać nimi;
- dowiesz się, czym jest baza kontaktów oraz jakie wyróżniamy jej typy;
- poznasz sposoby zarządzania kontaktami polskojęzycznymi i niepolskojęzycznymi.  

Do zaliczenia tego kursu wymagana jest ocena ważona 97%, której uzyskanie umożliwia pobranie zaświadczenia ukończenia kursu.

To najlepszy sposób na uporządkowanie wiedzy i szybkie rozpoczęcie pracy z EZD RP.

WIĘCEJ INFORMACJI


EZD RP to nowoczesny i bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla podmiotów publicznych. Aby efektywnie korzystać z jego możliwości oraz sprawnie zarządzać aktami i informacją, niezbędna jest znajomość podstawowych pojęć oraz możliwości poszczególnych modułów systemu.

Wiedzę tę można zdobyć biorąc udział w kursach e-learningowych oraz uczestnicząc w szkoleniach praktycznych prowadzonych przez ekspertów NASK (Operatora EZD).

Niezależnie od tego, czy dany podmiot publiczny zdecyduje się na samodzielne wdrożenie EZD RP, czy skorzysta ze wsparcia zewnętrznego, kluczową rolę we wszystkich procesach pełni człowiek. To od jego umiejętności i wiedzy zależy, czy oferowane przez system funkcje usprawnią codzienną pracę.

Więcej informacji znajdziesz w Portalu EZD RP oraz w Podręczniku użytkownika EZD RP.