O KURSIE


Zapraszamy do udziału w kursie, w ktorym interaktywne lekcje pozwalają lepiej poznać instrukcję kancelaryjną i zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania dokumentacją. 

Wiedza zawarta w filmach instruktażowych i ćwiczeniach sprawdzających zapewnia pełne zrozumienie tematu. To wszystko pozwala dowiedzieć się, jak zwiększyć efektywność i transparentność codziennej pracy.

ZAKRES KURSU


Podczas kursu o czynnościach kancelaryjnych:

- dowiesz się, czym jest skład chronologiczny i skład informatycznych nośników danych oraz jakie wyróżniamy ich typy;
- zobaczysz, jak wygląda zarządzanie sprawami w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz w systemie tradycyjnym;
- poznasz akceptację projektów pism w systemie oraz podpisywania i wysłania pism;
- nauczysz się jak postępować z dokumentacją przy ustaniu działalności podmiotu lub jego reorganizacji.

WIĘCEJ INFORMACJI


EZD RP to nowoczesny i bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla podmiotów publicznych. Aby efektywnie korzystać z jego możliwości oraz sprawnie zarządzać aktami i informacją, niezbędna jest znajomość podstawowych pojęć oraz możliwości poszczególnych modułów systemu.

Wiedzę tę można zdobyć biorąc udział w kursach e-learningowych oraz uczestnicząc w szkoleniach praktycznych prowadzonych przez ekspertów NASK (Operatora EZD).

Niezależnie od tego, czy dany podmiot publiczny zdecyduje się na samodzielne wdrożenie EZD RP, czy skorzysta ze wsparcia zewnętrznego, kluczową rolę we wszystkich procesach będzie pełnił człowiek. To od jego umiejętności i wiedzy zależy, czy oferowane przez system funkcje usprawnią codzienną pracę.

Więcej informacji znajdziesz w Portalu EZD RP oraz w Podręczniku użytkownika EZD RP.