Wydział Dostępności Cyfrowej, Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych, Ministerstwo Cyfryzacji
O tym kursie
Najpopularniejsze narzędzia do tworzenia dokumentów tekstowych to Word, LibreOffice Writer oraz Pages. W trakcie szkolenia dowiemy się, jak z nich korzystać, aby tworzyć dostępne cyfrowo dokumenty. Na slajdach zostaną omówione zasady wspólne dla wszystkich programów.
Kurs został stworzony w ramach projektu „Dostępność cyfrowa stron jednostek samorządu terytorialnego - zasoby, szkolenia, walidatory” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020.
Wymagania
W celu przystąpienia do kursu uczestnik powinien najpierw przejść Moduł ogólny - "Wprowadzenie do dostępności cyfrowej".
Zespół
Często zadawane pytania
Jakiej przeglądarki powinienem używać?
Platforma Open edX działa najlepiej na aktualnych wersjach przeglądarek Chrome, Edge, Firefox, Internet Explorer lub Safari.
Sprawdź listę wspieranych przeglądarek aby uzyskać najaktualniejsze informacje na ten temat.
Numer kursu
DC04-
Rozpoczęcie kursu
-
Wymagania wstępne
Ministerstwo Cyfryzacji DC01Musisz ukończyć Ministerstwo Cyfryzacji DC01przed rozpoczęciem tego kursu.